Terug Hulp nodig
102 keer bekeken

Aandachtspunten bij Directe Schadeafhandeling

Aandachtspunten bij Directe Schadeafhandeling

Op 16 december jl. stemde de ALV van het Verbond van Verzekeraars in met de nieuwe bedrijfsregeling die directe schadeafhandeling voor particuliere motorrijtuigen mogelijk maakt. Per 1 juli 2021 hoeven consumenten schade niet meer te verhalen bij de verzekeraar van de aansprakelijke partij, maar kunnen deze direct melden bij hun eigen verzekeraar. Dat klinkt allemaal heel makkelijk, maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan.

Henri van Hunnik, verkeersexpert bij ARAG:
"Uit een nadere analyse blijkt dat veel schademeldingen niet in behandeling zullen worden genomen. Er geldt een groot aantal selectiecriteria en als een klant daar niet aan voldoet kan hij/zij geen gebruikmaken van de directe schadeafhandeling."

Webinar 'Aandachtspunten bij de Directe Schadeafhandeling'
Hoe werkt die Directe Schadeafhandeling dan precies? En wat zijn die haken en ogen waar u rekening mee moeten houden? Welke uitzonderingen zijn er? En is verkeersrechtsbijstand nog wel nodig? Henri van Hunnik en Anne-Luut Dijkstra vertellen u hier graag meer over tijdens het gratis ARAG-webinar 'Aandachtspunten Directe Schadeafhandeling'.

Meld u nu aan voor het gratis webinar op 25 mei!
Op 25 mei om 10.00 uur praten Henri en Anne-Luut u in maximaal een uurtje digitaal helemaal bij over de Directe Schadeafhandeling. Zorg dat u erbij bent en meld u direct aan. Is dit webinar ook interessant voor uw collega's en/of medewerkers? Stuur deze link dan gerust door!

dinsdag

25

mei 2021

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.