Succesvol innoveren vanuit klantbelang
Komen goede ideeën binnen je organisatie niet van de grond? Welke innovaties zijn waarde-vol en welke waarde-loos? Worden innovaties niet opgepikt door medewerkers? Of niet begrepen door je klanten? En hoe adopteer je een innovatie dan wel succesvol
in je organisatie?
Vragen die in de praktijk vaak naar voren komen. In dit webinar nemen we je mee in het succesvol ontwerpen en implementeren van innovaties, waarbij de ‘usability’ voor zowel klant als medewerker essentieel blijkt. We laten je zien welke vragen je jezelf voorafgaand
moet stellen en hoe je medewerkers mee kunt nemen in het adopteren van innovaties.
Dit webinar is deel van een reeks van webinars aangeboden vanuit H3ROES.
H3ROES is een coöperatieve vereniging van professionals die samen de ambitie hebben om Nederland klantgerichter te maken. Het zijn specialisten op gebieden die sterk met klantgericht ondernemen te maken hebben, zoals onder meer marketing, sales, HR, leiderschap,
innovatie en ICT.
Gerard Struijf en
Hanno de Schipper zijn beiden aangesloten bij
H3ROES. Gerard ondersteunt ondernemingen bij het realiseren van oprechte en integrale klantgerichtheid door middel van innovaties. Hanno helpt organisaties om klantgerichter te denken door medewerkers te begeleiden in deze verandering.