Terug Hulp nodig
When Digital Becomes Human - Steven Van Belleghem ‘Bedrijven die het verschil weten te maken met een ‘human touch’ veroveren het hart van hun klant.’De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In het boek...
551 keer bekeken

When Digital Becomes Human - Steven Van Belleghem

When Digital Becomes Human - Steven Van Belleghem

‘Bedrijven die het verschil weten te maken met een ‘human touch’ veroveren het hart van hun klant.’

De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In het boek When Digital Becomes Human wil Steven Van Belleghem het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het menselijke contact vaak wordt onderschat. Steven hoopt dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie maar is ook geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. 
Ontdek in dit webinar waarom Steven in 3 weken tijd al 7.000 exemplaren van zijn nieuwe boek heeft verkocht!

Waarom is dit webinar interessant voor jou? Dit verhaal dwingt je na te denken over je eigen toekomst. Wat zal de rol zijn die JIJ speelt binnen enkele jaren?

Steven Van Belleghem is een expert in de toekomst van marketing & de transformatie van klantenrelaties. Vanuit zijn eigen inspiratiebedrijf is Steven een veelgevraagd spreker en coach bij bedrijven in binnen- en buitenland. Verder is hij marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van de marketing bestsellers De Conversation Manager (verkozen tot beste marketingboek van het jaar) en de De Conversation Company.

dinsdag

2

december 2014

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.