Terug Hulp nodig
Merkpositionering & Marketingconcepten in snel veranderende tijden Hoe je merkpositionering en marketingconcepten aan te passen in deze snel veranderende tijden.De omgeving verandert razendsnel: technologie, eisen aan transparantie en du...
137 keer bekeken

Merkpositionering & Marketingconcepten in snel veranderende tijden

Merkpositionering & Marketingconcepten in snel veranderende tijden

Hoe je merkpositionering en marketingconcepten aan te passen in deze snel veranderende tijden.

De omgeving verandert razendsnel: technologie, eisen aan transparantie en duurzaamheid, noem maar op. Gevestigde merken die er niet goed op inspelen gaan ten onder. Nieuwe merken als Coolblue, Tesla en Airbnb veroveren vele harten.

Hoe ga je daar als bestaand bedrijf mee om? Waarom heeft Albert Heijn een nieuwe missie 'Alle ingrediënten voor een beter leven voor iedereen’? Hoe heeft de Consumentenbond de trend van een sterk dalend aantal leden kunnen ombuigen naar groei en daarbij nieuwe verdienmodellen geïntroduceerd? Tijdens dit webinar gaat Jan-Willem Hoogeweegen in op hoe als merk in te spelen op nieuwe ontwikkelingen aan de hand van boeiende praktijkvoorbeelden.

Dit is het tweede webinar in een reeks van H3ROES samen met Crowdale.com, waarbij het onderwerp “Klantgerichtheid” vanuit verschillende expertisegebieden wordt belicht. 

donderdag

2

juni 2016

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.