Terug Hulp nodig
Marketingorganisatie van de Toekomst | Rob Beltman De ontwikkelingen in het marketingvak gaan sneller dan het licht. Net als duizenden commercieel verantwoordelijken word je dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends in de mar...
31 keer bekeken

Marketingorganisatie van de Toekomst | Rob Beltman

Marketingorganisatie van de Toekomst | Rob Beltman

De ontwikkelingen in het marketingvak gaan sneller dan het licht. Net als duizenden commercieel verantwoordelijken word je dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends in de markt en in marketing te vertalen naar jouw eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op.

Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert? Dit webinar gaat over de organisatie van marketing, in de volle breedte van het vak. Ver voorbij het klassieke MarCom, wat betekent dat het juist voor Sales- en Service professionals, maar ook voor HR-verantwoordelijken een waardevolle ontdekkingsreis is naar de winnende marketingmachine van morgen.

Dit webinar 'Marketingorganisatie van de Toekomst' wordt verzorgd door Rob Beltman, auteur van het gelijknamige boek dat 20 november verschijnt. Rob helpt al ruim 15 jaar organisaties in verschillende bedrijfstakken klantgerichter te werken. Dat doet hij met een combinatie van scherpe analyse, strategisch advies en hands-on begeleiding en training.

dinsdag

15

november 2016

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.