Marketingorganisatie van de Toekomst | Rob Beltman
De ontwikkelingen in het marketingvak gaan sneller dan het licht. Net als duizenden commercieel verantwoordelijken word je dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends in de markt en in marketing te vertalen naar jouw eigen organisatie. Dat roept allerlei
vragen op.
Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen
die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert? Dit webinar gaat over de organisatie van marketing, in de volle breedte van het vak. Ver voorbij het klassieke
MarCom, wat betekent dat het juist voor Sales- en Service professionals, maar ook voor
HR-verantwoordelijken een waardevolle ontdekkingsreis is naar de winnende marketingmachine van morgen.
Dit webinar 'Marketingorganisatie van de Toekomst' wordt verzorgd door
Rob Beltman, auteur van het gelijknamige boek dat 20 november verschijnt. Rob helpt al ruim 15 jaar organisaties in verschillende bedrijfstakken klantgerichter te werken. Dat doet hij met een combinatie van scherpe analyse, strategisch advies en
hands-on begeleiding en training.