Terug Hulp nodig
Klantgerichtheid: Neem de klant als kompas! Inmiddels voelen we allemaal aan dat er voor duurzame groei en ontwikkeling van uw organisatie uit een ander vaatje getapt moet worden. Of u nu in de retail, de zorg, het...
133 keer bekeken

Klantgerichtheid: Neem de klant als kompas!

Klantgerichtheid: Neem de klant als kompas!

Inmiddels voelen we allemaal aan dat er voor duurzame groei en ontwikkeling van uw organisatie uit een ander vaatje getapt moet worden. Of u nu in de retail, de zorg, het onderwijs, de advocatuur, de bouw of in business-to-business markten actief bent, er staat grote druk op uw organisatie om op een nieuwe manier aandacht te blijven geven aan uw gekoesterde klanten en in gesprek te komen met interessante nieuwe klanten.  

Ontdek samen met Etienne Jager en Rob Beltman op welke manier uw klant als kompas kan dienen bij uw zoektocht naar succes. Dat gaat veel verder dan klantonderzoek doen of een klantenpanel instellen. Klantgericht verbeteren gaat verder dan invulling geven aan de traditionele marketingfunctie. Het vraagt om nieuwe manieren om inspiratie van klant én medeweker daadwerkelijk in uw bedrijfsvoering te betrekken.  

Zoals deelnemers aan eerdere webinars weten gaat het bij H3ROES om de succesvolle verbinding van Hoofd, Hart en Handen. In dit H3ROES webinar van vijf kwartier zullen we aan de hand van inspirerende voorbeelden en discussies over de toepasbaarheid in uw praktijksituatie komen tot handige tips en slimme werkwijzen om de klant als kompas te nemen en inspiratie op te doen om uw dienstverlening verder te verbeteren .  

Waarom zou u moeten deelnemen?
1.     Vernieuwend: een frisse blik op hoe klantgerichtheid eigentijds ingevuld wordt
2.     Brede blik: juist buiten uw eigen branche, buiten uw comfort zone
3.     Interactief: de discussie maakt een live webinar uniek en waardevol
4.     Praktisch: gegarandeerd 3 goede ideeën om morgen mee aan de slag te gaan
5.     Goed en gratis: vanuit uw eigen huis in 5 kwartier geïnspireerd door experts  

Uw reisleiders:   Etienne Jager & Rob Beltman  

woensdag

24

juni 2015

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.