Terug Hulp nodig
Klantbediening van de toekomst? HOE BEDIENEN WE ONZE KLANT IN DE TOEKOMST? Hoe maak je een slag naar eigentijdse klantbediening? En welke lessen kunnen corporaties leren vanuit de zorgsector? ...
49 keer bekeken

Klantbediening van de toekomst?

Klantbediening van de toekomst?

HOE BEDIENEN WE ONZE KLANT IN DE TOEKOMST? 

Hoe maak je een slag naar eigentijdse klantbediening? En welke lessen kunnen corporaties leren vanuit de zorgsector? 

Tijdens dit webinar maken we een uitstapje naar de zorgsector. In de zorgsector zijn de laatste jaren al grote stappen gemaakt op het gebied van vernieuwde klantbediening. Hoe bedient de zorg haar klanten nu en in de toekomst? En wat kunnen corporaties hier van leren? 

Wie verzorgen het webinar? 

Corine Jansen is Chief Listening Officer van het Radboud UMC. Het Radboud UMC (en het REshape Innovation Center) is een voorloper als het gaat om het vernieuwen van de relatie met de patiënt. Corine neemt ons mee naar de lessen die hier geleerd zijn. 
Sjoerd Hooftman is directeur van KWH. KWH is een coöperatieve vereniging opgericht door corporaties. Ze richt zich op het verbeteren van de kwaliteit van corporaties, vanuit het oogpunt van de huurders gezien. 
Rob Beltman is oprichter van H3ROES, een coöperatieve vereniging van klantgedreven professionals die samen de klant helpen centraal te stellen in Hart, Hoofd en Handen. Rob illustreert de veranderende relatie tot de huurder en introduceert de onbegrensde mogelijkheden voor betere klantbediening tussen de fysieke en de online wereld. 

dinsdag

4

november 2014

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.