De Conversation Company - Steven van Belleghem #MB13

>> Top 5 shortlist Managementboek van het Jaar 2013 <<
Hoe word je een Conversation Company? Een bedrijf waar klanten en medewerkers woordvoerders worden van je bedrijf. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Hoe zet je slim in op sociale media. En hoe manage je de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie?
Steven Van Belleghem is auteur van De Conversation Company. Dit boek staat op de shortlist voor de Managementboek van het Jaar verkiezing. Steven is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland. Als inspirator, coach en adviseur vanuit zijn eigen bedrijf B-Conversational begeleidt hij bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is tevens auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren).
De Managementboek van het Jaar #freelunch specials worden mede mogelijk gemaakt door Managementboek.nl. Donderdag 18 april wordt het Managementboek van het Jaar 2013 bekend gemaakt.