Terug Hulp nodig
Multichannel management - Mike Hoogveld Ineen interactieve sessie legt Mike Hoogveld uit waarom 'multichannelmanagement' voor bedrijven cruciaal is om de winnaar in de markt vanmorgen te worden.Hij presenteert ...
31 keer bekeken

Multichannel management - Mike Hoogveld

In een interactieve sessie legt Mike Hoogveld uit waarom 'multichannel management' voor bedrijven cruciaal is om de winnaar in de markt van morgen te worden. Hij presenteert een praktisch 8-stappenplan en gaat dieper in op 'customer journey mapping' als basis voor het ontwerpen, bouwen, implementeren en managen van een succesvolle multichannel operatie.

Mike Hoogveld is managing partner bij RedFoxBlue en beëdigd register marketeer. Daarnaast verricht hij als promovendus wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in multichannel management. Hij is een veel gevraagd spreker, en auteur van de bestseller 'Cross Channel Excellence'. Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2012 en Managementboek van het jaar 2013.

donderdag

11

april 2013

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.

Crowdale organiseerde in samenwerking met Online Seminar het interactieve webinar ‘Freelunch: Multichannel management’. Het webinar is interactief en dat betekent dat deelnemers live vragen kunnen stellen. Ook worden de meningen van de mensen thuis gepolst aan de hand van polls. Mike Hoogveld presenteert. Hij is managing partner bij RedFoxBlue, beëdigd register marketeer en promovendus. Daarnaast is hij auteur van de bestseller ‘Cross Channel Excellence’.  

In dit webinar legt hij uit waarom ‘multichannel management’ zo belangrijk wordt in de toekomst. Dit doet hij aan de hand van acht stappen. Het doel van multichannel management, wat ook wel cross channel management wordt genoemd, is het creëren van een ‘seamless journey’, een naadloze klantreis door alle kanalen heen. Dhr. Hoogveld legt uit hoe dit werkt en neemt een aantal succesfactoren onder de loep. Het is bijvoorbeeld essentieel om vanuit doelgroepsegmenten te denken. Hij legt uit hoe dit organisatorisch in elkaar steekt en hoe men dit binnen een bedrijf het beste kan integreren. Het webinar wordt afgesloten met een survey.