Webinar overzicht Hulp nodig
26 keer bekeken

Hoe maak je van enthousiaste klanten ambassadeurs?

Bernard Bierens
Hoe maak je van enthousiaste klanten ambassadeurs?

Wist je dat ambassadeurs voor 8% nieuwe aanwas van klanten kunnen zorgen? En wist je ook dat deze nieuwe klanten loyaler zijn dan klanten die niet via vrienden binnenkomen? Jouw klanten weten het best voor wie op dat moment jouw product of dienst van toegevoegde waarde is. Daarnaast is hun benadering sympathiek en persoonlijk, anders dan andere (soms agressieve) marketinguitingen waaronder bijvoorbeeld prerolls en retargetting. Bedrijven als Airbnb, Uber en Dropbox drijven op het ambassadeursprincipe dat ook wel referral marketing wordt genoemd.

Wil jij ook van je enthousiaste klanten ambassadeurs voor je merk maken? Wil je weten welke psychologie erachter zit en welke stappen je moet nemen? Bernard Bierens zal aan de hand van eigen en andere voorbeelden illustreren hoe het in zijn werk gaat en hoe jij het voor jouw organisatie in kunt richten.

donderdag

29

september 2016

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.