Terug Hulp nodig
Digitale marketing & verkoop in B2B, wat levert dat op?! - Paul Hassels Mönning B2B bedrijven laten vaak enorme kansen liggen om methun prospects en klanten via het digitale kanaal in ‘gesprek’ te gaan. Tijdigen persoonlijk. Via relevante...
38 keer bekeken

Digitale marketing & verkoop in B2B, wat levert dat op?! - Paul Hassels Mönning

Digitale marketing & verkoop in B2B, wat levert dat op?! - Paul Hassels Mönning

B2B bedrijven laten vaak enorme kansen liggen om met hun prospects en klanten via het digitale kanaal in ‘gesprek’ te gaan. Tijdig en persoonlijk. Via relevante informatie die het klantinstinct stimuleert om een volgende stap te zetten. Een absolute noodzaak: de klant is steeds meer ongrijpbaar en doorloopt vaak meer dan de helft van zijn koopproces het liefst zonder contact met Sales van de leverancier.

De combinatie van digitale marketing & sales en klantpsychologie stelt de slimste (niet per se de grootste!) B2B spelers in staat het verschil te maken in hun markt. Betere lead generatie, klantwerving èn klantbehoud zijn daarvan het resultaat.  

In dit gratis #freelunch webinar deelt Paul Hassels Mönning de belangrijkste online verkoopstrategieën in B2B aan de hand van een praktisch 10 stappenplan.

Paul Hassels Mönning is auteur van het nieuwe boek: Br@inbound Marketing: nieuwe online verkoopstrategieen in B2B. Paul is managing partner van DutchmarQ, B2B netwerk in digital marketing & sales enablement.

donderdag

12

december 2013

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.