Terug Hulp nodig
Effectief online adverteren in 2014: 'native advertising' – Maarten Naaijkens Hoe kun je tegenwoordig nog effectief online adverteren? De banner is zijn effect grotendeels verloren. Ze worden steeds groter en de frequentie gaat omhoog. Re...
52 keer bekeken

Effectief online adverteren in 2014: 'native advertising' – Maarten Naaijkens

Effectief online adverteren in 2014: 'native advertising' – Maarten Naaijkens

Hoe kun je tegenwoordig nog effectief online adverteren? 

De banner is zijn effect grotendeels verloren. Ze worden steeds groter en de frequentie gaat omhoog. Recent onderzoek wijst echter uit dat slechts 8 procent van de internetgebruikers verantwoordelijk is voor 85 procent procent van de kliks.

In deze #freelunch zoomen we in op ‘native advertising’. Een term die je in 2014 steeds vaker zult horen. Native advertising is een advertentievorm die naadloos wordt opgenomen in het design en de context van de website. Simpel gezegd: advertenties die er net zo uit zien als de rest van de inhoud op een site. Maar wat is native advertising precies en hoe kun jij het inzetten voor jouw doelstellingen? 

Maarten Naaijkens (@snaaij | socialage.nl) is spreker en adviseur op het vlak van digitale transities binnen traditionele organisaties. Hij was een van de oprichters van het digitaal platform Upcoming (NL & DE) waar ‘native advertising’ de belangrijkste bron van inkomsten vormt.

donderdag

19

december 2013

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.