Terug Hulp nodig
108 keer bekeken

Met succes een sterk merk bouwen en onderhouden - Marc van Eck

Met succes een sterk merk bouwen en onderhouden - Marc van Eck

Merken worden gemaakt door het gedrag van mensen niet door communicatie.

Sterke merken hebben fans. Niet omdat ze bijzonder zijn maar omdat ze zichzelf zijn. Heldere verwachtingen wekken en deze altijd waarmaken. Daarom is gedrag van medewerkers veel belangrijker dan de belofte die wordt gemaakt in communicatie.

Maar hoe vertaal je de merkpositionering door naar de werkvloer? Aan de hand van praktijkcases laat Marc op een praktische manier zien hoe je kunt zorgen dat medewerkers het merk als vanzelf gaan beleven. Zo kom je tot duurzaam betere business resultaten.

Marc van Eck (@marcvaneck) is partner van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en een van Europa's topsprekers op het gebied van Internal Branding. Marc is auteur van het boek Het succes van Internal Branding: een sterk merk bouwen en onderhouden. Hij is tevens voorzitter van de NIMA Groepering Internal Branding.
SMP
Mediapartner van deze editie:
HRZone

donderdag

1

mei 2014

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.