Terug Hulp nodig
175 keer bekeken

Customer Journey - Anders Jansen

Freelunch Summer School: Marketing
Customer Journey - Anders Jansen

Customer journey brengt je concrete inzichten en inspiratie over het ontwerpen van een excellente ervaring voor jouw klanten en het blijvend waarmaken van deze ervaring.  Een ideale Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Het blijven waarmaken van de ideale Customer journey is alleen maar mogelijk wanneer het niet alleen het verhaal van de marketingafdeling is, maar leeft binnen het hele bedrijf. Wat je hierbij kan helpen is het opstellen van een Employee journey naast de Customer journey.

Biografie Anders Jansen:
Partner marketing adviesbureau flowresulting. Anders is voor verschillende klanten adviseur op gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving en NPS, Customer Journey. Daarnaast helpt hij organisaties om nog beter hun klanten en medewerkers te begrijpen door middel van o.a. klantenpanels, interviews en online communities (vijftigvijftig.nl). Wat Anders drijft in de adviestrajecten voor verschillende dienstverleners: Wat mensen in beweging krijgt, wat medewerkers en klanten écht enthousiast maakt over dienstverlening, wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie.

woensdag

19

augustus 2015

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.