Terug Hulp nodig
29 keer bekeken

Gastvrijheid… tijdens de Coronacrisis

Wat is gastvrijheid vanuit jouw organisatie en persoonlijkheid?
Gastvrijheid… tijdens de Coronacrisis

Gastvrijheidsspecialist Frank Veldhof van Hutten Catering en Gedragsspecialist Soeredj Monorath van HumanHabits delen, met deze inspiratie sessie via Online Seminar, handvatten om direct in praktijk te brengen.

Gastvrijheid… tijdens de Coronacrisis

Gastvrijheid gaat over het gevoel dat gasten ervaren wanneer ze zich welkom voelen, dat men zich gehoord voelt, dat men oprecht en open benaderd wordt. Dat een gast zich, de term zegt het al, daadwerkelijk vrij kan voelen zichzelf te zijn.  

Doordat iedereen een andere beleving, invulling en referentiekader heeft bestaan er duizenden definities van gastheerschap. Met als doel: de gast behagen. Hem het gevoel geven thuis te zijn. Zich vrij te voelen. U wilt dat de gast voelt dat u voor hem klaar staat en de klant betaalt u hiervoor. Aan uw gastheerschap meet uw gast af hoe belangrijk hij voor u is en hoeveel moeite u doet om hem tevreden te stellen.

Als je als bedrijf wil dat gasten, misschien wel die belangrijke klant of die potentiële topper als sollicitant, zich daadwerkelijk vrij voelen, is een vriendelijke ontvangstdame een mooi begin, maar zeker niet voldoende. Gastvrijheid stopt namelijk niet bij het eerste contact, het welkom heten, maar loopt door in de hele ervaring die een gast heeft.

De perfecte Gastvrijheid ervaring wordt dan ook behaald, wanneer een gast in alle contactmomenten een oprechte en authentieke ervaring heeft. Alles wat je hoort, voelt, proeft, ruikt en ziet moet in lijn zijn met het DNA van de organisatie

donderdag

7

mei 2020

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.