10 tips & tricks voor uw beleggingsportefeuille
-- Advertorial --
In dit online seminar gaan John Beijer (Senior analist TurboTrends) en Christophe Cox (Commerzbank Beursproducten) op zoek naar 10 tips & tricks voor uw beleggingsportefeuille. Gedurende dit interactieve event krijgt u handige tips & tricks om succesvol te kunnen handelen in diverse beleggingsproducten. Onder de stelling “handel zonder emotie” zal John Beijer uitleggen hoe je als belegger een strategie zonder emotie kunt opbouwen. Hij gebruikt daarbij handelssignalen die trends, koopkansen en opportuniteiten aangeven.
De volgende topics worden tijdens dit event ook behandeld:
Kosten: dit seminar is gratis
Datum: donderdag 20 oktober 2016
Tijdstip: 20:00 tot 21:00 uur
John Beijer Senior Analist Turbotrends John Beijer is al meer dan 20 jaar betrokken bij de financiële sector. Hij is algemeen directeur van Turbotrends. Deze onderneming verleent een divers scala van financiële diensten aan particuliere en professionele cliënten. Daarnaast schrijft hij columns voor gerenommeerde partijen binnen de beleggingswereld waaronder Belegger.nl, Beurs.nl en is hij regelmatig te zien tijdens (online) seminars.
Christophe Cox Commerzbank Beursproducten Christophe Cox is verantwoordelijk voor de beursgenoteerde beleggingsproducten van Commerzbank die worden uitgegeven op de Nederlandse en Belgische markt. Hij staat in voor de uitgifte van nieuwe beursproducten, het opvolgen van uitgegeven producten, het onderhouden van klantenrelaties, en ook verschillende marketing gerelateerde activiteiten zoals het organiseren van online én offline events voor beleggers.
Over Commerzbank Beursproducten
Commerzbank biedt verschillende beursgenoteerde beleggingsproducten aan: enerzijds hefboomproducten zoals Turbo’s en Factors, en anderzijds investeringsproducten zoals Bonus Certificaten en Twin Win Certificaten. Deze producten zijn net zoals aandelen of obligaties, eenvoudig aan te schaffen bij uw eigen bank of broker. Commerzbank zet zichzelf in de markt met een groot aanbod van innovatieve beursproducten, scherpe prijzen en elke dag nieuwe uitgiftes.
Commerzbank heeft geen enkele betrokkenheid bij, op welke manier dan ook, invloed op, inspraak bij de totstandkoming, verstrekking, verspreiding namens Turbotrends of een aan haar gelieerde onderneming, via internet, sms, email of andere diensten en activiteiten, handelssignalen en aanbevelingen, promotie, aanbieding, werving, abonneren van (potentiële) beleggers in welke vorm dan ook. De publicaties zijn op geen enkele wijze een aanbieding voor het aan- of verkopen van financiële instrumenten. Beleggers wordt geadviseerd bij elke beleggingsbeslissing contact op te nemen met zijn of haar financiële adviseur.