Terug Hulp nodig
Trendsfactory Webinar I - Socialytics Hoewel je soms nog hoort ‘Moeten we ook niet iets met social media?’ zijn social media gelukkig bij steeds meer organisaties ingebed in de marketingcommunicat...
31 keer bekeken

Trendsfactory Webinar I - Socialytics

Trendsfactory Webinar I - Socialytics

Hoewel je soms nog hoort ‘Moeten we ook niet iets met social media?’ zijn social media gelukkig bij steeds meer organisaties ingebed in de marketingcommunicatiestrategie. Ook is de transformatie naar een social business bij steeds meer organisaties actueel.

In dat kader rijst de vraag: wat kunnen we met al die social data? Hoe gebruik je social data om een persoonlijke ervaring te creëren voor je klanten? Want dát is een razend interessant onderwerp: realtime consumentendata en marktonderzoek.

Bart Roozen
Bart Roozen (werkzaam bij Multiscope, specialist in online onderzoek) gaat tijdens dit webinar dieper in op socialytics. Socialytics = social + big data + analytics.

Wat is de positie van socialytics in de huidige wereld van marketing en marktonderzoek? Op welke manier en welke inzichten kunnen socialytics bieden in de dagelijkse praktijk van een organisatie?

Bart vertelt je meer over het structureren van social data en het omzetten tot relevante marketinginformatie. Zet je schrap, want ‘the future is now’! In een uur krijg je de laatste ontwikkelingen te horen over het meten en analyseren van data, specifiek over de inzet en het gebruik van social media.

donderdag

20

maart 2014

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.