Online invloed: met bewezen gedragspsychologie jouw online resultaat vergroten
Gratis webinar | Bas Wouters en Joris Groen
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen in hun boek ‘Online Invloed’ haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom. Overtuigingspsycholoog Robert Cialdini zelf was vol lof over de inhoud: ‘A true gift to those of us who want to become more influential online’.
Dit kun je verwachten in het webinar:
- Unieke inzichten en voorbeelden, waarmee je direct je website kan verbeteren
- We leggen de link tussen bewezen psychologie en de praktijk van online overtuigen
- De officiële boekpresentatie
Onmisbaar voor:
(Online) marketeers, CRO-specialisten, UX-designers, researchers, digital product owners, online copywriters, webbouwers, ondernemers en iedereen die zijn of haar online resultaten een boost wil geven.
Meld je gratis aan, doe live mee en stel je vragen aan Joris en Bas.
Webinar in het kort:
- Donderdag 23 april
- 15.00-16.00 uur
- Voor iedereen die meer wil halen uit websites, online campagnes, e-mails of apps.
- Prijs: gratis
Eenmalige actie | Vierdelige Masterclass cadeau! Bestel Online invloed vóór 24 april en meld je aan voor het webinar! Dan krijg je een vierdelige online Masterclass cadeau. Hierin leren de auteurs je hoe gedrag werkt, hoe je winnende prompts ontwerpt, hoe je ability vergroot en hoe je motivatie vergroot. Schrijf je gratis in voor het webinar (eenmalig) >> |
Over de sprekers:
Joris Groen
Joris is psycholoog en user experience designer, gespecialiseerd in online overtuigen. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes van onder andere KLM, Mercedes-Benz en Bol.com. Daarnaast is hij gecertificeerd BJ Fogg Tiny Habits coach.
Bas Wouters
Bas is ondernemer en overtuiging expert. Met zijn online leadgenerator keukenplaats.nl disrupteerde hij de keukenbranche en genereerde hij een miljoenenomzet. Als enige ter wereld mag hij zich Cialdini Method Certified Trainer én BJ Fogg Certified Tiny Habits coach noemen.
Bas en Joris schreven samen het boek Online invloed, dat op 23 april verschijnt.