Terug Hulp nodig
186 keer bekeken

De superpower van Design Thinking

Free webinar | Eveline van Zeeland
De superpower van Design Thinking

In dit webinar nemen we een vogelvlucht door de wereld van Design Thinking en ontdekken we waarom deze methode tegenwoordig zo vaak wordt toegepast, ook door tech-reuzen als Google.

Tijdens onze vlucht passeren we het waarom, het wat en het hoe van deze krachtige methodiek. We gaan daarbij in op het menselijke creatieve brein, op de creativiteitsparadox (nu extra actueel!) en op verschillende manieren om creatief ontwerpend denken te bevorderen.

Een essentieel onderdeel van Design Thinking is het verdiepen in de klant. Een krachtige techniek om de klantbehoeften scherp in het vizier te krijgen is Costumer Journey Mapping. Tijdens het webinar staan we dan ook expliciet stil bij deze techniek. Na het volgen van dit webinar heb je een aantal praktische tools en handvatten als het gaat om marketing én design die je direct in de praktijk kunt inzetten.

Over Eveline:
Eveline van Zeeland is auteur van de boeken ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ en ‘Basisboek Neuromarketing’. Zij is een veel gevraagd spreker op het gebied van Design Thinking, Branding, Neuromarketing, Vertrouwen en Innovatie. Eveline van Zeeland studeerde Economie en Psychologie en promoveert op ‘Vertrouwen in een business context vanuit een neurowetenschappelijk perspectief’ (Universiteit Twente). Bij haar onderzoeken hanteert zij een ontwerpgericht perspectief.

Eveline is eigenaar van het Marketing Design Lab, waarin zij organisaties begeleidt naar een Design Thinking manier van werken en doen. Daarnaast is zij parttime hoofddocent Onderzoek en Technologie bij de HAN en columnist voor Innovation Origins en Clou Today. 

dinsdag

26

mei 2020

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.