Op zaterdag 31 augustus vindt er onderhoud plaats aan onze servers. Ons platform zal die dag niet of moeilijk bereikbaar zijn.
Onze Research & Development-afdeling draait ook in 2019 op volle toeren! Met deze vijf veelbelovende projecten maken we uw webinarbeleving nog beter.
Wie jarig is trakteert
OnlineSeminar bestaat precies 10 jaar! Het komende jubileumjaar staat dan ook in het teken van vele feestelijke activiteiten. En dat willen we vieren, samen met onze partners, vrienden en werknemers.
Steeds meer bedrijven delen hun financiële resultaten via een online uitzending. De persconferentie en AVA verdwijnen hierdoor steeds vaker in de ijskast. Niet gek, want de voordelen van de broadcasts zijn overduidelijk.
Namens het hele team van OnlineSeminar: fijne feestdagen!
Door gebruik te maken van een webinar als communicatiemiddel heeft een stichting of vereniging de mogelijkheid om op interactieve wijze te communiceren met potentiële vrijwilligers en donateurs en vergroot u het bereik van uw boodschap en beperkt u zich niet tot uw vaste kringen.
Organiseert u voor het eerst een webinar om op interactieve wijze met uw doelgroep in contact te komen en een keur aan waardevolle data over uw doelgroep te verzamelen? Lees dan deze vier factoren die bijdragen aan het succes van een webinar.
Webinar tips van OnlineSeminar. Wat is er nodig om het maximale uit een webinar te halen? Tip 9: Het belang van moderatoren. De presentator van een webinar is niet de enige die zorgt voor een succesvol online seminar. Moderatoren zijn hierin onmisbaar. Maar wat is een moderator nu precies en wat is hun rol?
Wilt u weten hoe de deelnemers van uw online seminar uw presentatie waarderen? Of in welke andere onderwerpen kijkers mogelijk geïnteresseerd zijn. Maak dan gebruik van een enquête! De bereidheid om een enquête in te vullen is het hoogst bij live aanwezige deelnemers.
OnlineSeminar is een internationaal opererende onderneming die via haar online communicatie platform bedrijven ongekende mogelijkheden tot interactieve online communicatie en dataverzameling biedt. Met kantoren in Amsterdam, Brussel en Madrid en een mobiele studio die al veel locaties in Europa en daarbuiten heeft aangedaan wordt de global footprint groter en groter.