Het laatste webinarnieuws

Blijf op de hoogte van de nieuwste technische ontwikkelingen, webinartips en nog veel meer.

Het biotechbedrijf Pharming Group heeft in februari 2019 gekozen voor de webinaroplossing van OnlineSeminar. Dit jaar zal Pharming middels een aantal live webinars financiële resultaten en aankondigingen delen met zijn aandeelhouders en andere relevante stakeholders. Pharming geeft tijdens deze webinars duiding aan de jaar- en kwartaalcijfers en andere belangrijke zaken. De ki ...

Met trots tonen wij onze vernieuwde studio in Amsterdam! Voortaan kunt u tijdens een webinar de huisstijl van uw organisatie nóg vollediger presenteren. Wat biedt de nieuwe webinarstudio? Een fraai vormgegeven desk voor 4 sprekers met geïntegreerde verlichting; kies zelf een kleur die bij uw boodschap past 4 high-definition flatscreens met een resolutie van 7 ...

Namens het hele team van OnlineSeminar: fijne feestdagen!  ...

Door gebruik te maken van een webinar als communicatiemiddel heeft een stichting of vereniging de mogelijkheid om op interactieve wijze te communiceren met potentiële vrijwilligers en donateurs en vergroot u het bereik van uw boodschap en beperkt u zich niet tot uw vaste kringen.

Organiseert u voor het eerst een webinar om op interactieve wijze met uw doelgroep in contact te komen en een keur aan waardevolle data over uw doelgroep te verzamelen? Lees dan deze vier factoren die bijdragen aan het succes van een webinar.

Webinar tips van OnlineSeminar. Wat is er nodig om het maximale uit een webinar te halen? Tip 9: Het belang van moderatoren. De presentator van een webinar is niet de enige die zorgt voor een succesvol online seminar. Moderatoren zijn hierin onmisbaar. Maar wat is een moderator nu precies en wat is hun rol?

Wilt u weten hoe de deelnemers van uw online seminar uw presentatie waarderen? Of in welke andere onderwerpen kijkers mogelijk geïnteresseerd zijn. Maak dan gebruik van een enquête! De bereidheid om een enquête in te vullen is het hoogst bij live aanwezige deelnemers.

OnlineSeminar is een internationaal opererende onderneming die via haar online communicatie platform bedrijven ongekende mogelijkheden tot interactieve online communicatie en dataverzameling biedt. Met kantoren in Amsterdam, Brussel en Madrid en een mobiele studio die al veel locaties in Europa en daarbuiten heeft aangedaan wordt de global footprint groter en groter.

Het OnlineSeminar platform is zeer geschikt voor trainings- en bijscholingsdoeleinden. Het wordt door deelnemers zeer op prijs gesteld wanneer zij de mogelijkheid hebben om meerdere keren te kunnen herkansen. Het is nu mogelijk om het aantal herkansingen in te stellen bij een toets!

Webinars hebben zich gevestigd als integraal onderdeel van de marketingmix en zijn een vast online communicatiemiddel geworden van de moderne marketeer. Contentmarketeers zien webinars als een van hun meest effectieve hulpmiddelen omdat ze betere gekwalificeerde leads genereren.