Je carrière maak je samen met NIMA
Terug Hulp nodig

De mens voor het merk; internal branding in de 21e eeuw

Tijdens je lunchpauze in het zonnetje met de laptop op schoot jouw kennis up to date brengen op het gebied van Internal Branding. Dat kan deze zomer met de ‘NIMA Summer Course Internal Branding Next 10’.

Want, NIMA Internal Branding bestaat dit jaar 10 jaar. En, wie jarig is trakteert! Daarom organiseert deze jubilerende community drie gratis lunch webinars waarin je kennis maakt met diverse facetten van dit relatief jonge vakgebied. De webinars zijn bedoeld voor NIMA leden, en marketing en communicatie experts en managers. Ze vinden plaats op 11, 12 en 14 juli van 12.00 – 12.30 uur.

Tijdens de webinars gaat Luuk Ros in gesprek met (ervarings)deskundigen die ieder vanuit een eigen invalshoek naar de ontwikkeling van het vak kijken. Luuk Ros is sinds kort werkzaam bij NIMA als manager Content. Hij was daarvoor o.a. hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing.

14 juli: De mens voor het merk; internal branding in de 21e eeuw. Een tweegesprek tussen Marnix Geus en Luuk Ros.
Marnix Geus is medeoprichter en eigenaar van HPB Companies, een verzameling creatieve bureaus waar Het PR Bureau, PR Stunt, Blyde, MAAK en ViaHenri onder vallen. Hij is een geboren people manager en staat in zijn bedrijven vooral bekend als motivator en inspirator. Marnix is tevens auteur van MensenHandel. De bevrijding van de loonslaven, waarin hij een lans breekt voor meer werkplezier, autonomie en ondernemerschap op de werkvloer.

Luuk Ros gaat met hem in gesprek over zijn natuurlijke focus op het bouwen aan een sterke bedrijfscultuur en wat dit voor een concurrentie voordeel oplevert. In Marnix’ visie laat de meerderheid van de mensen, merken en organisaties zich nog teveel leiden door traditionele denkbeelden over arbeidsrelaties. Over ‘bazen’ en ‘personeel’. “Die oude manier van denken belemmert niet alleen samenwerking en innovatie, maar ook de groei van mensen en organisaties.”

donderdag

14

juli 2016

Dit webinar heeft al plaatsgevonden en is niet meer beschikbaar.