Je carrière maak je samen met NIMA
Terug Hulp nodig

Internal branding in de praktijk

Tijdens je lunchpauze in het zonnetje met de laptop op schoot jouw kennis up to date brengen op het gebied van Internal Branding. Dat kan deze zomer met de ‘NIMA Summer Course Internal Branding Next 10’.

Want, NIMA Internal Branding bestaat dit jaar 10 jaar. En, wie jarig is trakteert! Daarom organiseert deze jubilerende community drie gratis lunch webinars waarin je kennis maakt met diverse facetten van dit relatief jonge vakgebied. De webinars zijn bedoeld voor NIMA leden, en marketing en communicatie experts en managers. Ze vinden plaats op 11, 12 en 14 juli van 12.00 – 12.30 uur.

Tijdens de webinars gaat Luuk Ros in gesprek met (ervarings)deskundigen die ieder vanuit een eigen invalshoek naar de ontwikkeling van het vak kijken. Luuk Ros is sinds kort werkzaam bij NIMA als manager Content. Hij was daarvoor o.a. hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing.

12 juli: Internal branding in de praktijk. Een tweegesprek tussen Jan van Bodegom, oprichter Alexander Monro Ziekenhuis en Luuk Ros.
Jan van Bodegom is oprichter van het Alexander Monro Borstkanker Ziekenhuis, zo’n drie jaar geleden. Hij ontwikkelt en bouwt nu vernieuwende zorgconcepten. Het ziekenhuis was opgericht naar zijn ideaalbeeld van zorg: geen wachttijden, multidisciplinaire teams om adequaat handelen en vooral snelle en gespecialiseerde zorg. De kliniek groeide uit tot een ‘center of excellence’ voor borstkankerzorg, door patiënten gewaardeerd met een 9,5. Het kreeg diverse bekroningen waaronder de meest patiëntvriendelijke kliniek van 2015 en het was genomineerd voor de Internal Branding Jaarprijs 2014.

Jan deelt zijn visie, de aanpak van het ziekenhuis, de manier waarop de merkgedachte tot in de puntjes is doorgevoerd, en ook de valkuilen en de leermomenten. Bovendien geeft hij zijn visie op hoe zorginstellingen kracht kunnen halen uit de verbinding tussen mens en merk.

dinsdag

12

juli 2016

Dit webinar heeft al plaatsgevonden en is niet meer beschikbaar.