De impact van het coronavirus wordt met de dag groter. Beurzen kleuren in het rood, medewerkers blijven thuis en bedrijven sluiten uit voorzorg hun deuren. Ook zien we dat steeds meer (internationale) evenementen worden afgelast. Hoe zorg je er voor dat je jouw doelgroep toch nog steeds bereikt?
Een veilig alternatief
Een webinar is in deze roerige tijden een veilig alternatief op een fysiek evenement. Deelnemers kunnen op afstand – waar dan ook ter wereld – je live uitzending volgen. Zonder kans op besmettingsgevaar. Het is een effectieve manier om je boodschap (en niet het virus) te verspreiden.
Bereik je doelgroep op korte termijn
Hoewel de symptomen over het algemeen mild zijn, is er veel onduidelijk over het verloop van het virus. Als organisator van een evenement is het daarom moeilijk in te schatten wat je bezoekersaantallen de komende tijd zullen zijn. De kans is aanwezig dat je geconfronteerd wordt met no-shows, annuleringen of uitstel van het event. Het webinar is een perfecte manier om momentum te behouden: deel je boodschap en bereik je doelgroep hoe dan ook.