Support

Audio / Video

Mijn beeld en geluid haperen

Dat ligt waarschijnlijk aan uw internetsnelheid. Klik hier om naar een testpagina te gaan waar u de snelheid van uw internet kun controleren. Indien de test uitwijst dat de internetsnelheid te laag is, kunt u wellicht overschakelen naar een andere internetverbinding. Ook het verversen van uw browser met F5 kan het probleem verhelpen.

Mijn beeld valt stil

Met F5 kunt u uw beeld verversen. Dit lost het probleem in veel van de gevallen op.

Een deel van mijn scherm valt weg/is niet zichtbaar

Dan is uw scherm waarschijnlijk ingezoomd. Klik op Ctrl+0 om dit te herstellen.

Ik kijk via een bedrijfsnetwerk en ondervind problemen bij het kijken

Als u binnen een bedrijfsnetwerk kijkt, of via een VPN verbinding verbonden bent, kunt u problemen ondervinden. Sluit deze verbinding af indien mogelijk en open een toegestane browser om het webinar te volgen.

Ik heb een echo in het geluid

Waarschijnlijk heeft u twee of meerdere browserschermen open staan waarin het webinar afspeelt. Sluit alle overbodige schermen.