Skip to main content

Door een interactief online element toe te voegen aan je zakelijke evenement, bereik je meer rendement. We delen graag vanuit drie invalshoeken wat de meerwaarde is van zo’n hybride event.

1) Kom tegemoet aan de behoeften van je doelgroep

Het bezoeken van een locatie kost een deelnemer veel tijd. Heb je er weleens bij stilgestaan, dat een groot deel van je genodigden afhaakt bij de gedachte aan de reistijd? Bovendien is een groot deel van je doelgroep zich meer en meer bewust van de impact van reizen op het milieu. Door een interactieve uitzending kom je zeker tegemoet aan deze groep, waar ter wereld ze zich ook bevinden.

2) Beschik on demand altijd over een ‘back-up’ van je event

Naast tijdsduur is tijdstip een belangrijke factor waardoor potentiële deelnemers kunnen afhaken. Een online uitzending kun je na het live event on demand beschikbaar stellen. Zo kunnen deelnemers op een later moment jouw event op hun gemak bekijken. Bovendien geeft het jouw organisatie de gelegenheid snapshots én highlights te gebruiken in andere bijeenkomsten. Ook de impact en sfeer rond gewichtige onderwerpen is terug te halen. De gehele uitzending kan zo grondig geëvalueerd worden.

3) Benut de data die je waardevolle inzichten geven

Door alle online features verwerf je waardevolle data. Deze data kunnen je helpen om de interesses van je doelgroep in kaart te brengen. Wanneer je polls, enquêtes en call to actions doordacht inzet, genereer je onder andere warme leads voor je salesteam. En denk bij niet-salesgerichte uitzendingen aan input voor nieuwe onderwerpen, of aan gegevens waar je infographics van kunt maken voor je contentstrategie.