Nieuwe samenwerking met Johan Cruijff ArenA voor virtuele en hybride events

Nieuwe samenwerking met Johan Cruijff ArenA voor virtuele en hybride events

Sinds kort zijn wij een partnership aangegaan met de Johan Cruijff ArenA: klanten kunnen nu ook daar virtuele en hybride events houden. In het stadion waar Ajax en het Nederlands Elftal acte de présence geven, zijn er 15 zalen voor businessevents. Jeroen van Iersel, marketingmanager Johan Cruijff ArenA: ‘Klanten kiezen voor ons vanwege de associatie met winnaarsmentaliteit en presteren op topniveau, daarnaast vanwege de praktische voordelen zoals bereikbaarheid en de nieuwste faciliteiten die we te bieden hebben.’

‘Normaal gesproken organiseren we al veel businessevents,’ vertelt Jeroen van Iersel. ‘Wedstrijden zijn er immers niet elke dag. Het gebeurde regelmatig dat klanten dan zelf live uitzonden of een aftermovie maakten. Sinds Corona zijn we gaan samenwerken met videopartners om deze dienst zelf ook in de markt te zetten. Wij faciliteren onze klanten zo om uitzendingen te maken vanuit de ArenA. Een eigen webinarplatform gaan we niet opzetten; we zijn daarom blij met de samenwerking met Online Seminar.’

Faciliteiten ArenA

Het stadion biedt 15 zalen voor meetings en events. ‘Vijf daarvan zijn onze vlaggenschepen als het gaat om opnamen. Bijzonder is de Koninklijke Loge, waar je de middenstip op de achtergrond ziet bij opnamen. Die ruimte is heel sfeervol voor talkshows. Daarnaast hebben we ook grotere ruimtes waar, als de coronaregels het toelaten, vanaf 30 man terecht kunnen.’ Ook biedt de ArenA vier restaurants en kan er bij elke ruimte catering gereserveerd worden.

Winnaarsmentaliteit

Jeroen ziet dat klanten om twee soorten redenen voor de ArenA kiezen: praktisch en vanwege de sfeer. ‘We hebben veel parkeergelegenheid, we liggen in het midden van het land en in Amsterdam. Bovendien hebben we ruimte voor grote groepen. Daarnaast is er de associatie met de winnersmentaliteit. In de ArenA presteren we op topniveau, innoveren we voortdurend en daarin versnellen onze klanten en wij elkaar. 'Wanneer de coronaregels het toelaten, is er de mogelijkheid om een rondleiding te volgen in het gebouw. ‘Je kunt het gras aanraken, je komt in de dug-out en neemt een kijkje in de kleedkamers. Dat geeft een speciale dimensie aan een bezoek.’

Opschalen op een bijzondere locatie

‘Wat ik prettig vind aan de ArenA’, voegt Marc Zwiers, business manager van Online Seminar toe, ‘is dat de locatie kan meeveren met de regels. Je kunt opschalen wanneer dat kan en een hybride event organiseren, maar ook weer voor een kleinere ruimte gaan. Wij zien dat klanten steeds vaker zoeken naar bijzondere locaties, om hun online event iets extra’s te geven. De ArenA biedt dat.’

 
 

 

Wil je meer weten?

Neem contact met ons op

Cindy Ottenhoff / Marc Zwiers
020-8457405
cindy@onlineseminar.nl /
marc@onlineseminar.nl

Vorig artikel Een succesvolle online start-up competitie: van regionaal naar internationaal
Volgend artikel Studio 1903: virtual events vanuit de Beurs van Berlage

Theme picker

Succesverhalen

Hoe we samen ambities waarmaken, hindernissen overkomen en resultaat boeken.


RTL Z

Hoe webinars traditionele tv versterken

Het Juridisch Loket

Slim opleiden via webinars

UMC Utrecht

Webinars als bron van medische info

UWV

Een baan vinden met hulp van webinars

Bereik je doelgroep op afstand

Virtual Events


Meer informatie

Investor Relations Broadcasts


Meer informatie