Online Seminar verwelkomt Talpa als nieuwe webinarpartner. Het webinarplatform faciliteert en realiseert het komende jaar het volledige online communicatietraject van onder andere de nieuwe workshopomgeving van Koffietijd.club. Het interactieve platform verbindt op deze manier specifieke doelgroepen aan specifieke adverteerders.
Peter Markus, Manager Strategic Partnerships bij Online Seminar: “We hebben een interactieve online communicatie-oplossing bedacht voor Talpa. Deze interactieve workshops voor Koffietijd.club zorgen voor dataverrijking en opbouw van de community van de Koffietijd.club database. Online Seminar verzorgt alle faciliteiten, van de studio tot alle AV-techniek, begeleiding, advies, reporting en dataverzameling. Het is een prettige en constructieve samenwerking die veel inzicht geeft voor beide partijen over direct interactief contact met nieuwe doelgroepen.”
Beathe Weckesser, Account Director bij Talpa: “We waren op zoek naar een kwalitatieve oplossing voor de digitale doorvertaling van ons televisieprogramma Koffietijd en voor onze B2B-kanalen. Online Seminar heeft ons hiermee geholpen. We zijn gestart met Koffietijd.club en komend jaar hopen we dit nog verder uit te bouwen met andere merken van Talpa Network. We realiseren hiermee een nieuwe vorm van interactie met onze doelgroep en bouwen daarnaast proactief een community met dataverrijking op.” De workshops leveren naast awareness en een hoge mate van engagement ook leadgeneration op voor adverteerders.
Charlotte Martijn, hoofdredacteur Koffietijd: “Op Koffietijd.club kunnen deelnemers (soms tegen betaling) interactieve workshops volgen van spraakmakende gasten, live vanuit de Online Seminar-studio’s aan zowel het Rietlandpark als de Johan Cruijff ArenA. De eerste uitzending ‘interactieve workshop tekenen’ met Anne Kuiper van de Gouden Lijntjes op 6 april jl. was direct uitverkocht en kreeg van de deelnemers een 8,9 waardering voor de vorm en inhoud van de uitzending. Komende weken organiseren we gezamenlijk nog meer thematische interactieve workshops op Koffietijd.club.”
Over Online Seminar
Online Seminar is hét webinarplatform voor de zakelijke markt, met vestigingen in Amsterdam, Brussel, Barcelona en Madrid. Door de versnelde digitalisering zijn webinars inmiddels een belangrijk en structureel onderdeel van de communicatiemix van bedrijven. Online Seminar faciliteert en realiseert de totstandkoming van webinars van begin tot eind, en organiseert dit zowel inhouse bij klanten als vanuit de Online Seminar-studio’s. Van concept tot live-uitzending, en van dataverzameling tot profielverrijking en leadgeneratie. Online Seminar werkt o.a. voor Johnson & Johnson, RTL Nederland, Audi, ING, Ministerie van Defensie en Talpa.
Fotobijschrift en copyright
V.l.n.r.: Beathe Weckesser, Alex Doff, Charlotte Martijn, Peter Markus, Marthijn Pieters
Fotograaf: © Marco Heyda