Peter Markus van RTL naar Online Seminar

Peter Markus van RTL naar Online Seminar

Peter Markus is per 1 maart toegetreden als Manager Strategic Partnerships bij ons webinarplatform. Markus werkte voorheen als Content Mediastrateeg bij RTL Nederland en Client Lead Zakelijke markt bij Ad Alliance. Bij Online Seminar is hij verantwoordelijk voor het realiseren van de (internationale) groeiambities en het doorontwikkelen van de zakelijke partnerships in de landen Nederland, België en Spanje.

Marthijn Pieters, CEO van Online Seminar: “De afgelopen jaren heb ik intensief met Peter samengewerkt in zijn rol als strateeg bij RTL. De wijze waarop hij interactie, data en broadcasting verpakt in een heldere propositie is zijn grote kracht. In de afgelopen periode is de vraag naar online events, interactieve en data-gedreven webinars, en zakelijk online leren explosief gestegen. Als bedrijf willen wij daarom onze grotere cliënten betere maatwerkoplossingen kunnen bieden. Met het aantrekken van Peter denken wij hierin de juiste persoon te hebben gevonden. Peter neemt voor ons als Manager Strategic Partnerships het voortouw in het opzetten en verstevigen van langdurige en waardevolle klantrelaties.”

Peter Markus: “Webinarexpert en state-of-the-artplatform Online Seminar was al een succesvolle speler in de zakelijke markt, maar speelt vandaag de dag nog beter in op de digitale behoefte van bedrijven. Als marktleider in de financiële sector, maar ook de zakelijke dienstverlening, media, zorg, farma en overheden, geeft Online Seminar mij een veelzijdige opportunity om mee te kunnen bouwen aan de internationale groei en ambities. Een mooie stap, na zeven jaar met veel plezier voor RTL te hebben gewerkt.”

Peter Markus
Peter Markus (37) was tot voor kort Content Mediastrateeg bij RTL Nederland en Client Lead Zakelijke markt bij Ad Alliance, waar hij sinds 2014 verantwoordelijk was voor het zakelijke domein RTL Z en daarnaast ook RTL Nieuws, Buienradar, Bright, EditieNL en de maatschappelijke programma's van Beau van Erven Dorens, zoals ‘Het Rotterdam Project’, ‘De Sleutel’ en ‘Beau en de Veteranen’. Hij heeft campagnes verzorgd voor merken als onder andere Nespresso, Vattenfall, Accenture, Rabobank Nederland, Huawei, Deloitte, ING, ABN Amro, Mees Pierson en Roche Nederland.  

Vorig artikel Digitaal stemmen tijdens een online ALV of AVA: veilig, eerlijk en overzichtelijk
Volgend artikel Online Seminar opent vaste studio in de Johan Cruijff ArenA

Theme picker

Succesverhalen

Hoe we samen ambities waarmaken, hindernissen overkomen en resultaat boeken.


RTL Z

Hoe webinars traditionele tv versterken

Het Juridisch Loket

Slim opleiden via webinars

UMC Utrecht

Webinars als bron van medische info

UWV

Een baan vinden met hulp van webinars

Bereik je doelgroep op afstand

Virtual Events


Meer informatie

Investor Relations Broadcasts


Meer informatie