Terug Hulp nodig

Hoe maak ik een goede eerste indruk tijdens het solliciteren?

Hoe maak ik een goede eerste indruk tijdens het solliciteren?

 De eerste indruk is belangrijk bij het solliciteren. Dat is je misschien wel bekend. Maar wist je ook dat de eerste indruk bepaalt hoe de rest van jouw sollicitatie- of netwerkgesprek verloopt? En dat werkgevers ook online al een beeld van je krijgen? Gelukkig kan je met een paar simpele tips uw eerste indruk verbeteren.

In dit webinar zie je:
• waar de eerste indruk op gebaseerd is
• de non-verbale technieken die je toe kan passen
• waar je op moet letten bij jouw social media

 

Ter info: Wanneer jij je aanmeldt voor dit webinar, krijg je standaard 2 e-mails. Eén bevestigingsmail en 1 mail om het webinar in jouw agenda te plaatsen (bijvoorbeeld Outlook of Google Calendar). Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, kijk dan in jouw spamfolder. Bij vragen kan je een mail sturen naar webinar@uwv.nl

Wij adviseren je het webinar vanaf een computer of laptop te volgen. Bekijk ook het overzicht voor de aankomende webinars.

donderdag

16

juli 2020

Dit webinar heeft al plaatsgevonden en is niet meer beschikbaar.