Terug Hulp nodig

Hoe maak ik een goede eerste indruk tijdens het solliciteren?

Hoe maak ik een goede eerste indruk tijdens het solliciteren?

De eerste indruk is belangrijk bij het solliciteren. Dat is je misschien wel bekend. Maar wist je ook dat de eerste indruk bepaalt hoe de rest van jouw sollicitatie- of netwerkgesprek verloopt? En dat werkgevers ook online al een beeld van je krijgen? Gelukkig kan je met een paar simpele tips je eerste indruk verbeteren.

 

In dit webinar zie je:

• waar de eerste indruk op gebaseerd is

• de non-verbale technieken die je toe kan passen

• waar je op moet letten bij jouw social media 

 

Ter info: Wanneer je je aanmeldt voor dit webinar krijg je standaard 2 e-mails. Een bevestigingsmail en een e-mail om het webinar in je agenda te plaatsen (bijvoorbeeld Outlook of Google Agenda). Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen? Kijk dan in je spamfolder.

Je kunt het webinar volgen op je computer, laptop, tablet of je mobiele telefoon. Bekijk ook het overzicht voor de aankomende webinars.

Heb je nog vragen? Stuur dan een e-mail naar: webinar@uwv.nl

dinsdag

28

september 2021

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, indien u hiervoor was aangemeld kunt u inloggen om het terug te kijken.