Terug Hulp nodig
541 keer bekeken

Klantcontact met GGD: Regionale én landelijke aanpak

Sprekers: Yoki Choo, Nadine Reumer, Koen Spruijt en Atte Bootsma

* Deze uitzending is live & interactief, dus breng graag jouw vragen in via de chat en participeer in de polls en stellingen *

Dit webinar staan de regionale callcenters, ook wel Klant Contact Centers (KCC) genoemd, van Testen centraal. Wat is de relatie met het Landelijk Call Center (LCC)? Wat doet de één en wat doet de ander? Waarom en wanneer wordt er van landelijk naar regionaal verwezen? Het eerste contact met de burger geeft ook veel informatie. Wat doet men met signalen van burgers en wat merken wij daarvan? In retrospectief: waar liep men tegenaan en wat is er verbeterd? En wat merkt men daarvan in de teststraat als medewerker?

Aan tafel schuiven aan: Yoki Choo, accounthouder van GGD GHOR voor het Landelijk Callcenter (=LCC). Nadine Reumer is medewerker van het callcenter GGD Amsterdam. Koen Spruijt, account director bij Teleperformance, het LCC voor de GGD GHOR. Atte Bootsma zal weer de actualiteiten komen toelichten in zijn rol als informatiemanager bij GGD GHOR. De presentatie is zoals gebruikelijk in de vertrouwde handen van Camiel Notermans van Crowdale, producent van onze webinars.

Aanmelden

Aanmelden gaat via de button op deze pagina.  Iedereen die zich bij de afgelopen editie heeft aangemeld ontvangt een uitnodiging met persoonlijke link. Niet alle collega’s zijn op de hoogte van deze webinars. Mond-tot-mondreclame werkt ook, dus geef het door als je de gelegenheid hebt!

Deze webinars zijn bedoeld voor GGD-collega’s die betrokken zijn bij het testen op COVID-19. Maar andere collega’s zijn uiteraard ook welkom. De webinars geven inzicht in het gehele proces rondom testen en traceren, het gebruik van CoronIT en welke partners hierbij betrokken zijn.

woensdag

23

maart 2022

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.