Terug Hulp nodig
121 keer bekeken

Webcast Connected Insurer

Waar we dachten na de pandemie in een rustige periode te belanden, worden we opnieuw geconfronteerd met grote uitdagingen. Organisaties, en ook verzekeraars, moeten hier snel en adequaat op inspelen om een relevante klantervaring te bieden en daarmee onderscheid. Dit turbulente tijdperk vereist extra vaardigheden, zoals onder andere het inzetten van inzichten uit de gedragswetenschap.
En hoe richt u vervolgens uw organisatie zo klantgericht mogelijk in? Tijdens de volgende webcast op 16 januari bespreken we hoe de front-office functies bij verzekeringsbedrijven momenteel zijn georganiseerd, wat het ambitieniveau is en hoe het gat tussen die twee gedicht kan worden. Wat valt ons op? Waar valt winst te behalen? En op welk vlak gaat het al erg goed?

Aan de hand van het jaarlijkse gepubliceerde KPMG Customer Experience Excellence (CEE) rapport nemen wij u mee in de Customer Experience trends binnen de verzekeringssector. We gaan in op trends zoals klantbehoeftes, onderscheidende elementen in klantervaringen, en best practices. Daarbij kijken we naar wereldwijde thema’s en zoomen we in op de Nederlandse verzekeringsmarkt. Ten slotte maken wij bekend hoe verzekeringsbedrijven dit jaar scoren in de Customer Experience ranking. 

Kortom, een bron aan inspiratie als het neerkomt op het verbeteren van de klantervaring binnen uw bedrijf.  

Deze webcast zal op maandag 16 januari tussen 12.00 en 13.00 uur digitaal plaatsvinden.  


maandag

16

januari 2023

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.