Duurzaam onderscheidend vermogen | Rob de With

Veel organisaties zitten midden in de zoektocht naar een brede en gedragen implementatie van duurzaamheid in de bedrijfsvoering. We nemen je aan de hand van het
Earth Charter en de Sustainable Development Goals mee in een reis langs mogelijke invalshoeken om een duurzame strategie te ontwikkelen.
’Recrafting the traditional businessmodel': de transformatie naar een klantgerichte organisatie zal leiden tot de
unique sustainable match met je klanten. Een match, vanuit het hart van de organisatie, het hart van je werknemers zal leiden tot wederzijdse betrokkenheid. Basis voor een duurzame relatie.Dit webinar leidt tot bewustwording. Een andere denkwijze,
een basis voor innovatie. Tijdens maar ook op een later moment kun je vragen stellen hoe de opgedane kennis daadwerkelijk toe te passen.
Rob de With / Sustainopreneur, recrafting traditional business models
Marketeer en ondernemer, docent bij Avans Hogeschool te Breda heeft een passie voor innovatie, duurzaamheid en businessmodellen. Een mooie drie-eenheid om de strategie van de organisatie tegen het licht te houden en volhoudbaar te maken naar de toekomst. Het
vinden van de juiste balans tussen de ’economic value’ als ook de 'social value’ speelt hierbij een grote rol.