Terug Hulp nodig
Making the Major Sale | H3ROES Elk bedrijf kent ze wel, die mooie grote klant waar je heel veel voor over hebt om die te houden, waar je zelfs meer voor wilt betekenen of die je graag wilt (terug) winn...
118 keer bekeken

Making the Major Sale | H3ROES

Making the Major Sale | H3ROES

Elk bedrijf kent ze wel, die mooie grote klant waar je heel veel voor over hebt om die te houden, waar je zelfs meer voor wilt betekenen of die je graag wilt (terug) winnen. Hoe ga je als organisatie hier mee om? Welke klanten komen in aanmerking voor een speciale aanpak en wat is die aanpak dan? Wij noemen de aanpak voor deze klanten "making the major sale". De aanpak waarbij je als organisatie alles uit de kast moet halen om de klant goed te begrijpen zodat je oplossingen voor hem aandraagt waarmee deze klant echt geholpen wordt.

Hoe kom je erachter wat er echt op de managementagenda staat en wat de belanghouders drijft? Hoe help je de klant inkopen en zorg je dat je toegevoegde waarde duidelijk is vanaf de start? Hoe voorkom je dat je het schip ingaat en hoe realiseer je duurzame waardecreatie? Want als je in staat bent je klant echt succesvoller te maken in zijn markt, dan mag dat wat kosten.

Tijdens dit webinar geven Rianne Klein Geltink en Willem van Putten, naast theoretische inzichten over hoe een major sale binnen te halen, ook een aantal praktijkvoorbeelden waar deze inzichten zijn toegepast en levert ook een aantal praktische hulpmiddelen aan die in de gereedschapskist van het team horen te zitten, dat de major sale maakt. Het webinar is daarmee een must voor marketeers, sales- en account managers en iedereen die in complexe of grote sales trajecten betrokken is.

maandag

20

april 2015

Dit webinar heeft al plaatsgevonden.