Terug Hulp nodig
221 keer terug gekeken

Slim Servicen

de toekomst in toestelonderhoud
Slim Servicen

In samenwerking met Remeha en Rensa

Installatiebedrijven servicen en onderhouden miljoenen gastoestellen in Nederland. Op het gebied van beheer en onderhoud van alle verwarmingstoestellen zijn volop nieuwe ontwikkelingen, die het onderhoud beter én effectiever maken. Beheer op afstand en slim voorraadbeheer zijn de belangrijkste trends die het rendement en de kwaliteit van het installatiewerk fors verhogen.
In het live webinar Slim Servicen, dat samen met systeemfabrikant Remeha en technische groothandel Rensa wordt georganiseerd, krijgt de installateur die zich bezighoudt met onderhoud een kijkje in de toekomst. Met tips en tools om zich nog beter te onderscheiden, en de effectiviteit van zijn bedrijfsvoering fors te verhogen. Onderhoud is straks te voorspellen, de installateur grijpt nooit meer mis; dat leidt tot efficiënt werkende installateurs, maar bovenal: blije klanten.

Doel:
De kijker krijgt handvatten in techniek en dienstverlening om de inzet van monteurs effectiever te maken en door het rendement van de installatie en van de werkzaamheden te verbeteren.

Dit webinar is bedoeld voor:
- Beslissers, eigenaren van bedrijven die op enige schaal onderhoud en service verlenen aan cv-toestellen voor particulier én corporaties
- Projectleiders
- Planners en eerste monteurs die dagelijks met dit onderhoud te maken hebben
- Technisch beheerders van corporaties
- Adviseurs

De kijker leert:
- Het belang van gedegen onderhoud aan verwarmingstoestellen.
- Wat vragen de modernste HR-toestellen aan onderhoud?
- Welke onderdelen verdienen meer aandacht of juist minder aandacht?
- Hoe kan een traditionele werkwijze efficiënter? 
- Welke kosten zijn te voorkomen?
- Hoe werkt beheer op afstand en welke tools zijn voor handen?
- Wat is de kracht van data en dataverrijking van een klantenbestand?
- Welke informatie kan een modern toestel verzenden naar de installateur en wat kan hij hiermee?
- Wat is de waarde van 'nooit meer misgrijpen' op onderdelenniveau?
- Hoe werkt RFID en wat is de toegevoegde waarde?
- Welke tools en apps kunnen de effectiviteit van service en onderhoud verhogen?
- Hoe kunnen fabrikant en groothandel de installateur ondersteunen om effectiever service-onderhoud te plegen?

Kijkers kunnen tijdens het live webinar vragen stellen aan moderatoren en sprekers in de studio.

Sprekers bij dit webinar zijn:

Rik Welling Vestigingsdirecteur Service- en Onderhoudsbedrijven Rensa






Ferry Overweg productmanager Connect bij Remeha






Het webinar wordt gepresenteerd door

Eddy Buiting hoofdredacteur Installatie en sanitair bij Eisma Bouwmedia

donderdag

4

oktober 2018

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te kijken.